Kihagyás

Értékesítés

Az ingatlanok, albetétek, földterületek értékesítése a kapcsolódó rendeletben rögzített módon történik.

A folyamathoz kapcsolódó lépéseket egyesével lehet elvégezni, az ezek során keletkező adatok, dokumentumok rögzülnek a rendszerben. A folyamat sikeres befejezésekor a rendszerben megjelennek az adásvételhez kapcsolódó információk, megváltozik az értékesített ingatlan státusza, rögzülnek a vevő információi.

Íme a folyamat során alkalmazható lépések, státuszok listája: - kijelölés értékesítésre / elővásárlói kérelem iktatása, - előterjesztések készítése, - határozatok iktatása, - pályázatok felhívás készítése, pályázati anyagok iktatása, licit adminisztrálása, - szerződés előkészítése - szerződés iktatása, - részletfizetési megállapodások előkészítésének támogatása.

A rendszer képes az egyszerűbb adminisztrációs igények támogatására is, azaz az intézménynek lehetősége van arra, hogy a folyamatok kezelése nélkül, pusztán az az adott lakás/nem lakás és a kapcsolódó értékesítési megállapodás adatlapján vezesse fel a megállapodással kapcsolatos adatokat, részleteket.